2014 Yang Mencabar

Selamat Menyambut Tahun Baru 

2014......!!!!!

 

Alhamdulillah..

Berkat rahmatnya ........saya masih diberi kesempatan untuk meneruskan projek ayam sabung malaya bagi tahun ketiga ........ walau bagai manapun diatas masalah gangguan kesihatan saya agak terlewat untuk menulis post ini .......harap mendapat kemaafan dari saudara semua ....


 2014 tahun mencabar bagi ayam sabung malaya kerana terlalu banyak perangcangan yang telah saya lakukan untuk mengukuhkan lagi perjalanan serta fungsi A.S.M.......... untuk manfaat kita bersama....

beberapa pembaharuan  akan  dilaksanakan untuk mengemaskan lagi fungsi & susun atur blog A.S.M. antaranya mewujudkan tab/pages baru yang berasingan dari laman utama untuk memudahkan view pengunjung.disamping itu juga saya akan mewujudkan tab/pages khusus untuk berkongsi tips & pengalaman tentang penjagaan ayam sabung .

itu lah harapan dan rancangan saya utuk A.S.M disamping menambah koleksi ayam sabung di reban kami. di akhir kata kunjungilah A.S.M & nantikanlah kemunculan pembaka pembaka baru A.S.M untuk tahun2014...

wassalam ........

Ulasan