Update Anak Si Tuah Jumbo

Promosi Merdeka

Status Terkini Anak-Anak
Si Tuah Jumbo

Assalamualaikum...Terlebih dahulu, aku nak mintak maaf naaa..Sebab baru arini ada kelapangan untuk update status anak-anak si Tuah jumbo. Aku sepatutnya memberikan update kemarin seperti yang aku janjikan. Alhamdulillah, hari nie aku lapang sikit.. So, aku nak update status anak kelabu api si Tuah jumbo yang diturunkan di reban ASM...


Pembaka batang kaki jumbo ASM
Harga Anak : 
Seekor RM 80
Sepasang RM 150

Telefon Sekarang
Untuk rundingan call atau whatsapp
017-4145600

Umur : Dekat2 3 bulan

Anak betina dari salah seekor
induk ASM

Tulang kaki seperti bapak





Anak jantan dari ibu baka sitam

Tulang kaki seperti ibu













Aku nak cerita serba sedikit pasal anak-anak ayam nie. Kira anak-anak ayam nie menetas sebelum puasa hari tu. Umur lebih kurang 2 bulan lebih. Ada 11 ekor semuanya. Kira batch nie kita belum pilih lagi. Ingat2 tu nak jual semuanya. 


Anak-anak ayam ini dari 3 induk yang berbeza... Ni kira sampel la... Depa nie aku nak bukak untuk jualan. Ya lah, kami pun nak cari untung sikit. sapa2 yang berminat nak try produk terbaru ASM ni boleh lah call aku di no. 017-4145600 atau whatsapp pon boleh. So, siapa cepat dia dapat dulu. Hihihi...So, jangan segan call atau whatsapp aku untuk rundingan. Harga seekor RM 100. Kalau ambik sepasang atau 2 ekor, aku bagi diskaun RM 150 sahaja.